ساده اما سخت
درباره وبلاگ


خدایا قلبم را پر از مهربانی کن و محبت را از من نگیر




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 222
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 80127
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
صدرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 14:6 :: نويسنده : صدرا

خدا رحمت کنه مادرمو وقتی دعا میکرد همهیشه اولین چیزی که از خدا میخواست ((سلامتی)) بود.

دوران بچگی با خودم میگفتم خوب چرا یه چیز بهتر از خدا نمیخواد! سالم که هستیم!!؟

 اما امروز صبح که باز این درد، دیگه میشه گفت قدیمی به سراغم امد و مرگ برام شده بود خونه ارزو به این حرفش رسیدم واقعا اول سلامتی بعدا هم همه چیزایی که دلم میخواد؛ من اینم دیگه با همه دردی که الان دارم از جاه طلبی نمیتونم دست بردارم.

برای دو روز دیگه بعد کلی انتظار وقت دکتر دارم اگه دردها ازارم نمیداد اصلا نمیرفتم چرا! نمیدونم، شاید میترسم از جواب و نظر دکتر گرچه همیشه میگم برام مهم نیست اما اگر اونی که فکر میکنم درست باشه باید چه کنم ؟ ؟ ؟ 

وقتی دو ماه پیش تو اینترنت سرچ کردم گزینه CA 125  خون رو خودم که اول هنگ کردم 

سرطان خفته 

پای سیستم اشکام بی اختیار میریخت.بعد فوت مادر و برادرم، من که با مرگ میانه خوبی دارم پس چرا گریه کردم مگه اینطوری نمیرم پیش اونا مگه از این دنیا و ادمهاش خسته نیستم پس چرا ؟نمیدونم چرا دلم برا بابام گرفت

شاید هیچی نباشه شاید اشتباه کردم شاید ، شاید!!!

فقط به همقدم زندگیم گفتم و اون باهام مخالفت کرد که اشتباه میکنم و اسرار کرد برم دکتر اما قبول نکردم و گفتم اگه درست باشه "دکتر و معالجه" تازه درمان هم که نداره که چی بشه بذار همینطوری زندگی کنم هرچی خواست بشه به روزش میشه.

اما این دردهای شدید ازارم میده و از یک ماه پیش برای 22 فروردین وقت گرفتم برای دکتر.

 از اخر که همه میمیریم چه فرقی به حالمون زود یا دیرتر بودنش.

اما به قول مادرم خدایا تن سالم و عمر با عضت را از ما نگیر.شکر



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت20:08---21 فروردين 1391
ايشالله كه زودتر حالت خوب ميشه و هيچي نيست

هميشه اميدت به خدا باشه....هرچي اون بخواد همون ميشه و هيچ كارش بي حكمت نيست
پاسخ:ممنون از مهربونیت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: